27.5.2020

Toimitusjohtajan kevätterveiset

Varaa risteily

Poikkeuksellinen kevät

Risteilykeskuksen alkuvuosi on lähtenyt käyntiin hyvin poikkeuksellisella tavalla – kuten varmasti myös monilla muilla matkailualan yrityksillä. Koronavirus on aiheuttanut matkailualalle haasteita, mutta antanut myös puhtia kehittää toimintaa.

”Kevät on ollut kaikin puolin hyvin poikkeuksellista aikaa. Haluan henkilökohtaisesti kiittää asiakkaitamme kärsivällisyydestä ja kaikista tsemppiviesteistä, joita henkilökuntamme on vastaanottanut. Käsittelemme peruttuja varauksia nyt niin nopeasti kuin pystymme. Pyrimme tarjoamaan hyvää ja nopeaa palvelua myös tässä poikkeustilanteessa”, Risteilykeskuksen toimitusjohtaja Petri Lahdensalo kertoo.

Positiivisia uutisia on alkanut jälleen kuulua maailmalta. Vaikuttaa myös siltä, että ihmiset ovat valmiita lähtemään ulkomaille, kun rajat pikkuhiljaa aukenevat. Ensi vuoden risteilyjä varataan jo vauhdikkaasti.

”Ajatus tulevasta lomasta piristää monia. Loman siirtyminen ei ehkä harmita yhtä paljon, kun on tietoa siitä, että lomalle päästään jossain vaiheessa. Risteily onkin hyvä lomavaihtoehto, sillä sen varaaminen on joustavaa. Risteilyn loppumaksu erääntyy vasta muutama kuukausi ennen lähtöä ja risteilyn ajankohtaakin on usein mahdollista vaihtaa”, Petri Lahdensalo vinkkaa.

Uusia tuulia toimistolla

Myös Risteilykeskuksen toimistolla on tapahtanut muutoksia kevään aikana. Varatoimitusjohtaja Petri Sirén on siirtynyt Risteilykeskuksesta uusiin tehtäviin.

”Toivotamme Petrille kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Jatkamme kuitenkin innolla toimintaamme Suomen parhaan risteilytiimin voimin. Onnistuneiden risteilylomien toteuttaminen on tiimillemme sydämen asia”, Petri Lahdensalo kertoo.

Ensi vuoden risteilyt myynnissä

Ensi vuoden risteilyihin voi tutustua 24/7 -varaamossamme. Suosittelemme myös katsastamaan tämän hetken parhaat risteilytarjoukset – myös ensi vuodelle on nyt tarjolla huippuetuja ja -alennuksia.

Edellinen artikkeli

14.4.2020

Väliaikaisia muutoksia asiakaspalvelussa

Risteilykeskus toimii seuraavat viikot minimimiehityksellä, mistä johtuen palvelemme asiakkaitamme vain sähköpostitse ja chatin kautta. Tilanteesta johtuen myös vastausaikamme ovat tällä hetkellä tavallista pidempiä.

Lue lisää : Väliaikaisia muutoksia asiakaspalvelussa

Seuraava artikkeli

29.6.2020

Risteilykeskus Royal Caribbeanin päämyyntiedustajaksi Suomessa

Royal Caribbean on tiedoitti kesällä 2020 valinneensa Risteilykeskuksen (Travel Specialist Group) päämyyntiedustajakseen Suomessa. Royal Caribbeanin lisäksi Risteilykeskus on jatkossa myös Azamaran päämyyntiedustaja Suomen markkinoilla.

Lue lisää : Risteilykeskus Royal Caribbeanin päämyyntiedustajaksi Suomessa